30 de març 2016

WE ARE ALL CONNECTED

Una setmana des de l'última entrada... Només puc reconèixer la meva innocència quan, en aquell llunyà 23 de Març (ara fa 7 dies), pensava que podria millorar el ritme de publicacions.

Anava una mica errat.

Jo mateix (versió sense cabell) al retrobar-me amb els parcials
Només puc dir que estic enterrat sota una pila de feina, i romandré sepultat durant un bon temps. Com que el blog és relativament nou, reconec que per desgràcia encara no compto amb gaire material de reserva, i per aquest motiu em veig nu cada cop que em resulta impossible escriure durant uns dies. No es una qüestió de falta d'idees, sinó de manca de temps. En tot cas, un mínim és un mínim, i per orgull ni que sigui, no deixaré passar mai una setmana sense alguna novetat, encara que sigui un minúscula entrada.

Concretament, avui us deixo una cançó, We are all connected, amb uns cantants molt particulars: Carl Sagan, Richard Feynman, Neil deGrasse Tyson i Bill Nye. Si us agrada, sapigueu que el canal està ple de "simfonies" semblants, preparades per a ser escoltades.

Concretament, aquesta és la meva preferida.

"We are a way for the cosmos to know itself"

Canal: melodysheep


2 comentaris:

  1. Ostres, sí que sona bé! Música de club. Amb el tractament del so adient, aquests no són només uns grans astrofísics, sinó que també són bons cantants!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I el Richard Feynman, a part de cantant, també era un bon percussionista!

      Elimina

ANDRÒMEDA

A la llunyania, marxava Andròmeda. I a la llunyania, reia Andròmeda. Tenyia el cel d’or i plata incandescents, mes el seu fulgor era d’un ...