16 de febr. 2016

TOP ASIMOV

Malgrat l'enorme quantitat de llibres escrits per l'autor d'origen rus (novel·les, relats, contes, etc), puc afirmar que n'he llegit una quantitat considerable. Encara em resta molt per a descobrir, però em sento capaç d'aventurar-me a fer una llista dels millors 10 llibres de SciFic d'aquest autor. Potser, en algun moment del futur, em veuré obligat a rectificar la llista, car que m'hauré topat amb una nova historia fascinant. Ho faré i amb molt de gust.

Tant de bo succeeixi.

TOP ASIMOV:

1. Foundation Trilogy (ho considero un únic llibre) 

2. The End of Eternity

3. Nightfall

4. The robots of Dawn

5. The Gods Themselves

6. Foundations Edge

7. I, Robot

8. The Caves of Steel

9. Foundation and Earth

10. The Bicentennial Man and Other Stories

Asimov's throne
El gran Isaac Asimov



2 comentaris:

  1. D'aquests només he llegit els tres del número 1, el 2 i el 7. Així que encara tinc molta més feina que tu!

    ResponElimina
  2. Doncs te'ls recomano tots i cadascun d'aquests! Potser, el millor seria continuar amb la Saga de les Fundacions, i desprès abordar les novel·les de robots. Però l'univers d'Asimov està tant ben cohesionat (i alhora es tant independent), que pots començar per on vulguis!

    ResponElimina

ANDRÒMEDA

A la llunyania, marxava Andròmeda. I a la llunyania, reia Andròmeda. Tenyia el cel d’or i plata incandescents, mes el seu fulgor era d’un ...