Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Aniversari. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Aniversari. Mostrar tots els missatges

20 de jul. 2016

"HOUSTON, TRANQUILITY BASE HERE. THE EAGLE HAS LANDED"

El 20 de Juliol de 1969, a les 20:17:40 UTC, el Modul Lunar (Eagle) de la missió Apolo 11, tripulat pels astronautes Neil Armstrong i Buzz Alrin (sense oblidar a Michael Collins, en el modul de comandament), va allunar marcant un abans i un desprès en l'història de la humanitat. Avui, 47 anys desprès, ho celebrem.

"This is one small step for a man, one giant leap for makind"



3 de gen. 2016

ESTEM D'ANIVERSARI!!

Ahir, 2 de Gener, va fer 96 anys del naixement d'Isaac Asimov, un dels escriptors més grans de la ciència ficció, amb esplèndids llibres com Jo, Robot, Els propis deus, La fí de l'eternitat i evidentment, tots els inclosos en el cicle de Tràntor. La seva aportació a la literatura, però, fou molt més amplia (però no menys magnifica). Destaquen tots els seus llibres de divulgació científica, de Historia, o fins i tot de Fantasia.

Isaac Asimov ha estat un referent, ha marcat un abans i un desprès. La seva obra és universal, i perdurarà en l'eternitat. No dubto en afirmar que és el meu autor favorit, i per aquest motiu, li dedico aquest petit homenatge.

"La vida és agradable, la mort és tranquila. Lo dolent és la transició!"

Isaac Asimov

ANDRÒMEDA

A la llunyania, marxava Andròmeda. I a la llunyania, reia Andròmeda. Tenyia el cel d’or i plata incandescents, mes el seu fulgor era d’un ...