- Com és diu aquest últim planeta?
- L'anomenen “La Terra” -afirmà
el guia. Desprès, afegí- encara el tenim apartat, car que ens hem
trobat davant de certes peculiaritats imprevistes...
- Quines peculiaritats?
- Les que ara veuran. Albiren aquell
home assegut i amb la mà estesa? Demana “diners”.
- Que son els diners?
- Probablement representen una
espècie d'impost físic alhora d'adquirir béns.
- Però això és terrible!
- Efectivament. Però hi ha més.
Capten aquella espessa boira? Doncs és contaminació. Primer
pensàvem que eren incapaços de controlar les seves pròpies
emissions. Els últims estudis, però, refuten aquesta hipòtesis.
Actualment creiem que no els importa destruir el seu entorn.
- Quin horror.
- Disputen conflictes
armamentístics, assassinats de masses, marginen a certes fraccions
de la seva pròpia espècie... Encara no hem extret unes conclusions
definitives sobre ells, però els hem aïllat preventivament. De
moment, evitarem qualsevol tipus de contacte.
- Ben fet.
- I aquí finalitza l'exposició.
Espero que hagin gaudit enormement. Per a qualsevol dubte, estic al
seu servei.
- Perdoni, jo tinc una pregunta. Com
es diuen aquests... no trobo la paraula idònia per a
descriure'ls... éssers?
- Humans. Irònic oi?
 |
| Una mostra de la nostra "humanitat" |
PD: també he publicat el Microrelat en el següent enllaç:
HUMANS. Voteu-me!