Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tràntor. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tràntor. Mostrar tots els missatges

15 d’ag. 2016

RETORNEM A TRÀNTOR

Desprès d'un breu viatge a la perifèria galàctica, aprofitant les vacances i el calor de l'agost, ha arribat el moment d'engegar els motors del coet i tornar a casa.

Descendim amb suavitat a través dels núvols ocres de l'atmosfera, una fina brisa envolta la nau. El foc que ens impulsa comença a minorar, i l'agulla platejada es posa en silenci sobre la superfície terrosa del planeta, abans recoberta de lluent metall.

A la llunyania, s'observa la biblioteca, encara alçada, orgullosa...


ANDRÒMEDA

A la llunyania, marxava Andròmeda. I a la llunyania, reia Andròmeda. Tenyia el cel d’or i plata incandescents, mes el seu fulgor era d’un ...