"Un lector viu mil vides abans de morir. Aquell qui no llegeix, en viu només una"
Els científics estem realment malament del cap. A ningú més se li acudeix fer vídeos així... i que a més ens fan gràcia! Som un cas a part.
Estem com un llum, aquesta és l'essència de la Ciència!
A la llunyania, marxava Andròmeda. I a la llunyania, reia Andròmeda. Tenyia el cel d’or i plata incandescents, mes el seu fulgor era d’un ...
Els científics estem realment malament del cap. A ningú més se li acudeix fer vídeos així... i que a més ens fan gràcia! Som un cas a part.
ResponEliminaEstem com un llum, aquesta és l'essència de la Ciència!
Elimina